Τι σχέση μπορεί να υπάρχει
ανάμεσα στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων
και στον Αϊ- Βασίλη;
Πιθανόν καμία, εκτός και αν βρεθείς
Τετάρτη πρωί λίγο πριν τις 11 στην τάξη μου.
Είμαστε στη ζώνη του λυκόφωτος
ελάχιστα λεπτά πριν μπει η Νέβι
και μεταφέρει το μάθημα εις την αγγλικήν.
- Τι πρέπει να προσέχουμε όταν πολλαπλασιάζουμε ακέραιο με κλάσμα; έχω τη φιλοδοξία να μάθω.
- Ο Αϊ-Βασίλης δεν υπάρχει, πετάγεται με σιγουριά η Ν.
- Υπάρχει, αλλά είναι πνεύμα, υποστηρίζει με παράπονο η Θ.
- Ο μπαμπάς μας είναι Αϊ-Βασίλης. Πέρσι ξύπνησα το βράδυ απ' την αγωνία μου, άκουσα κάτι περίεργους θορύβους και τα ανακάλυψα όλα. Κρυβόταν πίσω από το δέντρο με τα δώρα στα χέρια. Και δεν ήταν καν μεταμφιεσμένος. Πιτζάμες φορούσε.Τι πνεύμα μου λες;
Εκείνη τη στιγμή μπαίνει η Νέβι και απειλεί πως θα καλέσει γονείς, παππούδες και γιαγιάδες.
- Για ποιο λόγο; την κοιτάει με απορία η Ν.
- Μία έρευνα για την κληρονομικότητα ίσως, ψιθυρίζω στη Νέβι ...
Χαμογελάμε και κοιτάμε ξανά τα παιδιά. Τρίβουν στους καρπούς πολύχρωμα λουράκια. Δε χρειάζεται καν να τα δουν. Ξέρουν. Δεν είναι ρολόγια. Δείχνουν μέρες. 11 ακόμα γι' αυτά. Για μας 7.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου