Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007

Δρακουμέλ


Then you sent me to school
Which was all about rules
And I learnt to pretend
And so I faked my way through school
Εγώ τις πρώτες μέρες που άκουγα ότι θα πάω στο σχολείο, φοβόμουν αρκετά μπορώ να πω. Την ημέρα που με πήγαν έτρεξα και μπήκα στην τάξη. Η κυρία μας έμοιαζε με το Δρακουμέλ και τη φοβόμουν. Απ’ την πρώτη μέρα ξεκίνησαν τα βάσανα. Αυτή με το που πήγαινες να ζητήσεις κάτι απ’ το διπλανό σου, σήκωνε όλη τη σειρά σου και τη δίπλα και σε χαστούκιζε. Εγώ ήμουν στο πρώτο θρανίο, αυτή έβγαζε τα παπούτσια της και μύριζαν …
Στην κασετίνα μου είχα ένα μικρό πορτοφόλι και εκείνη μου είχε δώσει το κλειδί της ντουλάπας. Μια μέρα ξεχάστηκα και το άφησα σπίτι.
Ωχ! την άλλη μέρα με το που πήγα σχολείο, μου έχωσε ένα χαστούκι, μα τι χαστούκι …
Την ίδια μέρα θα μαθαίναμε την αλφαβήτα, εγώ δεν την ήξερα και απ’ το άγχος μου έκανα εμετό .
Μ.Λ. (2001)

Δεν υπάρχουν σχόλια: